• Væk med barrierne og på med handskerne
  • Skab åbningen og gør dem nysgerrige
  • Persontyperne  – er der nogen ting vi kan lytte os frem til?
  • Målet med opkaldet
  • Værktøjerne til opbygningen af samtalen
  • Viden om hvad der virker og hvad der ikke gør
  • Hvordan fastholder vi motivation og fokus
  • Et 360 graders view på din salgskommunikation
  • Du lærer om salgspsykologiens forunderlige verden
  • Hjernens påvirkning og hvordan den styrer os
  • Du kender salgets 6 faser
  • Værktæjer til forberedelsen – hvad skal du vide inden et salg?
  • Kendskab til psykologien i salg, så du ved hvor du skal sætte ind
  • Købsmotiver – hvad er det der får os til at købe?
  • Du kan hjælpe kunden igennem beslutningsprocessen
  • Teori og praksis omkring hele forhandlingssituationen
  • Du ved hvordan du kan anvende persontyperne i forhandling
  • Du får værktøjerne til at forberede dig til en forhandling
  • Kan gennemtænke en forhandlingsstrategi og har flere taktikker 
  • Du kender og kan spotte de forskellige faser i forhandlingen 
  • Bevidsthed omkring hele din kommunikation
  • Du har modtaget ærlig og kærlig feedback så du kender styrker og udviklingspotentialet
  • En færdig model til at lave din næste præsentation 
  • Viden omkring hjernens påvirkning og paradigmer
  • Du ved hvad du skal gå hjem og øve
  • En aftale om opfølgning og mulighed for løbende sparring efter dagen
  • Du kan vurderer og analyserer en konflikt
  • Viden omrking hvad der optrapper og nedtrapper en konflikt
  • Værktøjer til at håndterer konflikter positivt 
  • Spørgeteknik til at afdæmpe en konflikt
  • Evnen tl at fokuserer på løsningen i sted for konfliktpunktet 
  • Du kan sige fra, for du frygter ikke konflikter mere
  • Du lærer teorien bag adfærdspsykologien 
  • Du kender bevæggrunde og karakteristika for de fire adfærdstyper
  • Slut med akavet stilhed, du ved altid hvordan du kan spørge dig frem
  • Efter afslutning vil du have en større forståelse for, hvad du kan gøre rent kommunikativt for at ramme andre bedre
  • Du ved nu hvorfor andre reagerer som de gør