Konflikter har altid et arnested, ligesom den lille brand, spørgsmålet er hvor hurtigt vi gør noget , så branden eller konflikten ikke bryder ud i lys lue, og huset brænder ned til grunden.

Vi arbejder fra start med teorier og værktøjer, der giver dig indsigt i hvorfor konnflikter opstår. Du skal kunne analyserer eller spørge dig frem til konfliktens arnested, for at kunne håndterer konflikten og få den løst.

Alt efter hvor langt konflikten er på konflikttrappen, så skal du vide hvordan du skal forholde dig, og lære at vurderer de forskellige risici. Derfor arbejder vi med forskellige kommunikationsmodeller der kan hjælpe dig i en konflikt, og vi tager hele tiden din personlige kommunikation med i ligningen. Husk på når der er følelser i spil, så kommunikerer du sjældent som du tror du gør.

Målet med workshoppen er, at du skal stå med en følelse af at være rustet bedre til fremtidige konflikter. Du ved hvad du skal hjem og arbejde med, så du ikke behøver styre udenom en konflikt igen.

Dit udbytte efter workshoppen

  • Du kan vurderer og analyserer en konflikt
  • Viden omkring hvad der optrapper og nedtrapper en konflikt
  • Værktøjer til at håndterer konflikter positivt 
  • Spørgeteknik til at afdæmpe en konflikt
  • Evnen tl at fokuserer på løsningen i sted for konfliktpunktet 
  • Du kan sige fra, for du frygter ikke konflikter mere
Salgets 6 faser
Forhandlingsteknik
Mødebooking
Konflikthåndtering
Præsentationsteknik
Adfærd